forum UE Wrocław

Wyszukiwarka pracowników UE Wrocław: GooglePrzeszukaj forum oraz stronę główną UE

Regulamin forum | Strona główna UE | Plan zajęć | ZF info | NE info | IE info
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
czy ktoś jest zainteresowany pracą z ekonomii ?
Autor Wiadomość
mala_mi

Wydział: Nie jestem z UE
Wysłany: 2009-12-06, 14:33   czy ktoś jest zainteresowany pracą z ekonomii ?

Hej,
Mam do was wszystkich taki interes, wędruje z nim już od jednego forum do drugiego w zależności co wujek google pokaże :) . Chodzi o to, że ja jestem studentką socjologii i mam tam taki przedmiot jak podstawy ekonomii i na zaliczenie z tego przedmiotu nasza teacherka' zażyczyła sobie cudną-obszerną-opiewającą na 10-15 str pracę pisemną (co najmniej na 5 pozycji w bibliografii) Można temat sobie wymyślić samemu, a można skorzystać z tych, które nam zadała ona(ja nie mam koncepcji może coś o kryzysach gospodarczych po II WŚ albo problematyka handlu zagranicznego, problematyka rynku gospodarczego, społeczna gospodarka rynkowa: te tematy wydają mi się jeszcze w miarę konkretne spośród tych wszystkich innych jakie podała) . Ja niestety na ekonomii się kompletnie nie znam, nie mam fioletowego pojęcia po co mi to i do czego i czemu na tym kierunku takie coś i nie mam też zamiaru robić tej pracy bo najzwyczajniej w świecie wiem, że nie dałabym rady jej konkretnie napisać. A skoro miałabym to zawalić i napisać nie tak jak powinnam to wolę już zdać się na kogoś, kto się na tym lepiej zna ode mnie :] bo gdybym chciała studiować ekonomię to bym się wybrała na taki kierunek a nie na socjologię...Moje pytanie jest takie czy jakiś student ekonomii chciałby mi taką pracę zrobić i przesłać emailem ? oczywiście zapłacę :] kontaktować się możemy e mailowo bo za pewne nie odnajdę już tego forum..
page76.139@o2.pl

Pozdrawiam i czekam na jakieś e maile.

kolos 

Wydział: ZF