forum UE Wrocław

Wyszukiwarka pracowników UE Wrocław: GooglePrzeszukaj forum oraz stronę główną UE

Regulamin forum | Strona główna UE | Plan zajęć | ZF info | NE info | IE info
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Co sądzicie o UE?
Autor Wiadomość
onliner

Wysłany: 2011-12-05, 15:10   Co sądzicie o UE?

Cześć, nazywam się Krzysiek, też jestem studentem i stworzyłem serwis, który chciałem Wam pokazać - Opinie Studentów.

W takich działach jak ten co roku powtarza się mnóstwo pytań "co sądzicie o...", "jaki kierunek wybrać?". Postanowiłem ułatwić życie zarówno maturzystom jak i studentom, i zebrać takie informacje w jednym miejscu.

W serwisie dodaje się krótką anonimową opinię o swoim kierunku studiów. Dzięki temu maturzyści mogą potem poczytać opinie od osób faktycznie mających styczność z uczelnią, a nie muszą polegać na suchych faktach i marketingowym bełkocie ;)

Jeśli macie chwilę albo akurat się uczycie i szukacie pretekstu, żeby zrobić przerwę to możecie dodać krótką opinię o swoim kierunku :D Nie jest wymagana rejestracja. Zajmuje to 5 minut, a możecie pomóc uczniom, którzy szukają uczelni.

Jeśli jesteście zadowoleni możecie budować prestiż swojego kierunku oceniając go wysoko, ale równie dobrze możecie go totalnie zjechać, jeśli zupełnie Wam się nie podoba :D

Oto link do strony: www.opiniestudentow.pl
Bezpośredni link do UE: http://opiniestudentow.pl...%C5%82awiu.html

Przykładowe opinie:
Akademia Górniczo-Hutnicza, Geodezja i Kartografia napisał/a:
Studia jak najbardziej spełniły moje oczekiwania. Trudno wypowiadać sie ogólnie o całej uczelni, bo jednak każdy wydział rządzi się własnymi prawami, ale przynajmniej jeśli chodzi o ten konkretny, to z czystym sumieniem mogę go polecić. Sama na pewno nie wahałabym się, gdybym ponownie miała wybierać gdzie i co studiować.

Uniwersytet Zielonogórski, Filologia angielska napisał/a: