Wydział: NE
Wysłany: 2010-07-17, 22:03
No to super. ^^
Ciesze się i zacieszam w takim razie, dzięki za odpowiedź. W środę jadę składać dokumenty. ;>
Hm, och, orientuje się może ktoś, kiedy najlepiej wziąć dokumenty z innej uczelni? Bo nie wiem kiedy, a nie chcę żeby mi się wszystko tak dziwnie ułożyło, że na UWr studiuję i [oby] tutaj też. ;p
Cytat:
Enn. - progi pewnie jeszcze spadną po 20 lipca , w 1 turze na 200 osób przyjętych 70 zlożyło dokumenty , teraz też nie ma tam tłumu ...
A mogłabym wiedzieć skąd to wiesz i jesteś tego pewna/y? ;>
Wysłany: 2010-07-18, 09:40
Jeśli nas nie wyproszą do ostatniej chwili, to będziemy musieli się znosić wzajemnie już od października ;d ja papiery podrzucę w czwartek i dopiero wtedy będę miała spokojną duszę d;
Wydział: Nie jestem z UE
Wysłany: 2010-07-19, 17:14
hamerr napisał/a:
jak się logujesz i wchodzisz na swoje zgłoszenia to klikasz na numer zgłoszenia z MSG i to właśnie jest to, czego szukasz. Powinnaś dać radę ; ]
oo losie. fakt. dziękuję za odpowiedź.
Jakeer napisał/a:
hamerr napisał/a:
Jakeer, , a pogardzisz znajomościami z rocznika 91'?;>
No jasne że nie! Tym bardziej nie pogardzę żeńską częścią rocznika 91 xD
Najśmieszniejsze jest to że próg leci na głowę a tak naprawdę mogą nie przyjać jak ktoś ma powiedzmy 150pkt a próg jest 145 Decyje juz za 11 dni
dlaczego takie brzydkie rzeczy gadasz? ja mam 152 pkt i generalnie wielki szczęście dzisiaj w moim w domu było bo oczywiście próg spadł. i jutro jadę zawieźć dokumenty. a jak bym się za te 11 dni dowiedziała, że niestety się nie dostałam to mdleje .. więc błagam bądź optymistą, jak i ja jestem. i mam nadzieję, że wszyscy co złożą, się dostaną.
Wysłany: 2010-07-19, 18:14
Bez takich czarnych scenariuszy proszę ;d
Jakeer, coś mi mówi, że w tej grupie będziesz czuł się jak pan i władca, bo chcąc nie chcąc, zawsze trafiam na grupę ze zdecydowaną przewagą części żeńskiej. Może uda nam się nie pozabijać o męskiego rodzynka ;PP