Wydział: Nie jestem z UE
Wysłany: 2010-02-18, 18:32 problem licealisty
Przepraszam z góry ze wszelką niewiedzę, ale jest to mój pierwszy post tutaj
Możliwe, że był poruszany podobny post tutaj. za to również przepraszam, gdyż nie siedzę tutaj długo.
Nie jestem ani studentem, profesorem, lecz licealistą
Powiem może coś o sobie, poszedłem do LO na profil mat-fiz (narazie I klasa) rozważałem możliwość wybrania uczelni technicznej lub ekonomicznej.
Mimo, że to 1 klasa jestem raczej zdecydowany na UE, a konkretnie interesuje mnie Logistyka (jedyny kierunek który mnie tutaj naprawde interesuje)
Gdzieś mi się obiło o uszy (kto wie może i plotka?) że do Was na ten kierunek (naprawde nie wiem jaki wydział, może ktoś mi przy okazji powie) że na 1 miejsce przypada 6 kandydatów...
Ogólnie orłem nie jestem, moja średnia do około 3,5 ale zaznaczam że moje LO napisało najlepiej próbną maturę z matmy w starym woj. Kaliskim
Moje pytanie dotyczy tego, co warto zdawać na maturze? napewno MATMA, ale powiedzcie mi czy opłacało by mi sie nawet pchać na rozszerzenie (powtarzam nie jestem super z tego)
Z Angielskiego interesuje mnie tylko podstawa, wiadomo Jęz. polski...
Myślę nad fizyką, ale czy przyda się ona przy rekrutacji? ( nie wykluczam politechniki...)
W gre wchodzi jeszcze WOS i Geografia (slyszalem ze te przedmioty są na tym kierunku wysoko cenione) może oba zamiast fizyki...?
Proszę, żeby ktoś z Was, studentów mniej więcej oszacował moje szanse co do rozpoczęcia nauki na UE we Wrocławiu, może powiedział coś o tym kierunku, czy jest ciężko i czy dużo osob wypada?
Wiem, że przede mną jeszcze 2,5 roku Liceum ale należe do osób, które z dużym wyprzedzeniem planują to co chcą robić (może nawet najważniejsza decyzja w życiu?)
Ale sie rozpisałem, tym którzy dobrnęli do końca gratuluję, i proszę o odpowiedź
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-02-18, 18:37 ]