Wysłany: 2008-07-13, 14:21 wychowanie fizyczne na ue
witam od wtorku jestem szczęśliwą studentka FiR na ZIF-ie . Mam parę pytań odnośnie wf. jaki jest wybór dyscyplin, maja miejsce jakieś obozy np. kajakarskie? kiedy trzeba się zdecydować? ogólnie na jakim poziomie jest sport w ue? dzięki za odpowiedź
no to w takim razie cos ta wyszukiwarka średnio działa. po wpisaniu wf - brak wyników po wpisaniu wychowanie fizyczne - 13 wyników w tym dyskusje pod tytułem: Zwiazki wzbudzajace odraze?; WKS Śląsk Wrocław; Zbliżające się wybory; Chemia i fizyka na IE- jak ciężko; wychowanie seksualne made in 1977. Ale oczywiście dziękuję
No tak, tylko ja miałem na myśli że ten temat był podpięty, więc widoczny na samej górze . No, ale nieważne, mam nadzieję, że rozwiał Twoje wątpliwości, jak nie to pytaj.
a czy się zapisuje kto pierwszy ten lepszy, czy wg punktów rekrutacyjnych, tak jak to bodajże 3 lata temu było...?
Wg średniej lub punktów rekrutacyjnych przeliczonych na średnią, im masz większą, tym szybciej możesz zapisać się na konkretną dyscyplinę, osobę i godzinę.
Wydział: IE
Wiek: 26 Dołączyła: 08 Mar 2005 Posty: 2486 Skąd: w cieniu 71
Wysłany: 2008-07-14, 01:12
to ja jeszcze dodam, że jest w ogole strona swif i o tu prosze uprzedze wszelkie pytania o ilosc koniecznych zaliczonych przedmiotow i innych takich, ot proszę: http://swf.ae.wroc.pl/
Chciałabym się tylko upewnić, bo FAQ na temat wf i języków obcych jest z 2006. Zapisy są prowadzone drogą elektroniczną dopiero w pierwszym tygodniu studiów? Jeżeli wybiorę dyscyplinę dosyć popularną to mogę się nie załapać, kiedy miałam niezbyt dużo punktów podczas rekrutacji? Dobrze rozumiem?
Chciałabym się tylko upewnić, bo FAQ na temat wf i języków obcych jest z 2006. Zapisy są prowadzone drogą elektroniczną dopiero w pierwszym tygodniu studiów? Jeżeli wybiorę dyscyplinę dosyć popularną to mogę się nie załapać, kiedy miałam niezbyt dużo punktów podczas rekrutacji? Dobrze rozumiem?