Rozbija się o to po prostu że powstał pomysł zrealizowania takiego koncertu a nie innego. I ten projekt mamy na myśli teraz, a w przyszłości może będzie coś innego .
Wydział: IE
Wiek: 26 Dołączyła: 08 Mar 2005 Posty: 2486 Skąd: w cieniu 71
Wysłany: 2007-01-20, 22:03
ja bym bardzo chciała pomoc w realizacji tego koncertu, ale moim 'defektem' jest to, że ja kompletnie nie znam się na polskiej 'undergroundowej' rockowej muzyce.
Popierałabym projekt Dziubowej w zamysle muzycznym - tzn. fajnie by było to móc połączyć w jedna całość, ale skoro Jul mowi "nie", to chyba nie...a przynajmniej nie teraz.
śledzę trochę ten temat, nie udzielam się, ale czytam wasze wypowiedzi oczywiście bliżej mi do opcji, którą zaproponowała dziubowa, ale nawet nie o to chodzi... chodzi m i o wypowiedzi (nie)miłościwie nam panującego...
Julu napisał/a:
przynieś mi ofertę dotyczącą patronatu forum imprezy od, której ja sam sie będe chciał odciąć, jak ustalimy odpowiednie warunki to forum obejmie patronat
Julu napisał/a:
warunki? no takie jak to zwykle bywa przy patronacie, poczytaj w jakimś innym serwisie
czyli, że każesz przyjść dziubowej z ofertą sponsorską, ale kiedy ona pyta się o warunki, które chcesz uzgadniać, to ty ją odsyłasz do jakiegoś serwisu... więc albo je znasz i o nich rozmawiasz, albo to w ogóle ma nikły sens... oczywiście to moja opinia
aha... współorganizowałam już kilka projektów, zazwyczaj od strony sponsorskiej, więc mam pytanie... na jakiej zasadzie forum chciałoby patronować imprezie innej od tej, którą chce zorganizować julu?? bo zazwyczaj rozchodzi się o kasę, ewentualnie jakieś materiały reklamowe czy ufundowanie nagród...
no więc?? ...
i mam nadzieję julu, że nie odbierzesz tego zbyt osobiście
_________________ "Żeby w życiu można było płakać tylko ze szczęścia..."
Wydział: Absolwent UE
Wiek: 28 Dołączył: 07 Mar 2005 Posty: 3015 Skąd: Sułów/Wrocław
Wysłany: 2007-01-23, 15:23
karolaaa napisał/a: