Witam
Jestem twórcą nowego serwisu dla studentów ( i nietylko) szukających pokoi, stancji lub mieszkań na wynajem, sam jestem studentem i wiem jak trudno czasem jest znaleźć jakąś miejscówkę więc sam stworzyłem swój własny serwis, zapraszam do przejrzenia ofert, stworzyłem bardzo dogodną formę ich prezentacji a kolorystyka jest dobrana tak aby nie męczyła oczu. WWW.MOJPOKOJ.PL
Wydział: Absolwent UE
Wiek: 28 Dołączył: 07 Mar 2005 Posty: 3015 Skąd: Sułów/Wrocław
Wysłany: 2006-09-16, 17:29
o fak kolorystyka do banii, a jeżeli chodzi o zawartość to też nie bardzo, gdyby to było płatne to już by tego posta tu nie było, a że nie jest to zostawie
masz racje kolorystyka tego forum jest lepsza i nie meczy wzroku.....hahahhaha,
pobraliscie jakiegos skina do forum tylko ze jest moim zdaniem za duży kontrast, no ale to jak zwykle kwestia gustu
Wydział: IE
Wiek: 26 Dołączyła: 08 Mar 2005 Posty: 2486 Skąd: w cieniu 71
Wysłany: 2006-09-16, 17:46
cymerus napisał/a:
pobraliscie jakiegos skina do forum tylko ze jest moim zdaniem za duży kontrast, no ale to jak zwykle kwestia gustu
zawartosc niestety nie powala, ale mam nadzieje, ze liczba ogloszen zwiekszy sie w miare rozrastania sie tego 'serwisu'.
A kolor czarny tego forum cieszy oczy wiekszosci forumowiczow.
Powodzenia w kazdym razie.
czyzby za duze ilosci tego co jest twoim avatarem??? hyhyhy bo ponoc po tym wzrok robi się wrażliwy a tak z ciekawości w jakich kolorach byś to widział? każda opinia się liczy
Wydział: Absolwent UE
Wiek: 28 Dołączył: 07 Mar 2005 Posty: 3015 Skąd: Sułów/Wrocław
Wysłany: 2006-09-16, 17:52
cymerus napisał/a:
zyzby za duze ilosci tego co jest twoim avatarem??? hyhyhy
a to bardzo możliwe
niebieskie odcienie mogą być, ale tonacja tonacja, a nie takie rażące, straszne, no i te gradienty też dziwne, ale przy innej tonacji moga być ciekawe... a stopkę to dzisiaj już zmień
tak z ciekawości - tylko na linkach będziesz zarabiał?