Jestem nowym studentem na AE i zastanawiałem się do której organizacji się zapisać, na razie jescze nie wiem, do której będę startował ale na pewno nie będzie to NZS. Wyśmiewacie inne organizacje na waszym podforum, jak to o Was świadczy?!
cóż ludzie są tylko ludźmi:) i nie zaczęliśmy pierwsi:) ale my i tak we wszystkich organizacjach się kochamy:)
przepraszam jeżeli kogoś uraziłem.
EOT z mojej strony w niemoim poście:)
[ Dodano: 2006-01-08, 15:40 ]
Freak napisał/a:
Ludzie z NZSu bywają zadufani i zapatrzeni w siebie
zadufani owszem - coniektórzy:) ale na pewno nie zapatrzeni w siebie... co to to akurat nie my:) i chciałoby się teraz napisać "patrz: temat postu" no ale cóż - eot był...
No i znowu przeszło na NZS :d
Ale zgadzam się z kowalem.
---al_batar----
Zanim z czymś wyskoczysz poznaj ludzi!
Smarowanie komuś tyłka to tylko w więzieniu Ci się przyda <ups>
Mówicie, że :
--------------------------------------
Ludzie z NZSu bywają zadufani i zapatrzeni w siebie
No dobra niech Ci będzie...
A ile ludzi z NZS-u znasz??
Całą 70-siątkę, że tak sądzisz?
Wątpie...
ale jednak coś tam dobrego dla uczelni robią i chwała im za to
A chwała bo za to co robimy żadko kiedy słyszymy dziękujemy...
Ale to nie o NZS chodzi
Wigor jest fajną organizacją nastawioną coprawda bardziej dla kobiet i chwała im za to (wiecie ile tam dzsiewczyn chodzi a są ścianę obok .
Nie mamy żadnego urazy.
W naszych postach podkreśliliśmy tylko małą różnicę pomiędzy nimi a nami...
( a czy to oznacza że jesteśmy zadufani w sobie???)
_________________ aut bibat, aut abeat
------
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo
-----
amantium irae amoris integratio
------
BiaLy [Usunięty]
Wysłany: 2006-01-08, 19:53