forum UE Wrocław

Wyszukiwarka pracowników UE Wrocław: GooglePrzeszukaj forum oraz stronę główną UE

Regulamin forum | Strona główna UE | Plan zajęć | ZF info | NE info | IE info
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
PRAKTYKI
Autor Wiadomość
Daria_Olga

Wydział: ZF
  Wysłany: 2010-02-01, 15:51   PRAKTYKI

Hej :))) Jestem studentką 2 roku Informatyki i ekonometrii. W tym roku będę miała praktyki. Możecie mi poradzić, gdzie warto je odbyć? Ewentualnie odradzić miejsca, z których nie jesteście zadowoleni?

dziubowa 

Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 2010-02-01, 22:36   

napisz co chcialabys robic, na jakiej specjalizacji jestes, o czym bedziesz pisac prace...

mialam praktyki miedzy innymi w Tecie.
bezplatne, miesieczne, ale przychodzilam tylko na 4 godizny dziennie, z czego polowe spedzalam czytajac pierdoly w necie.
druga polowe czasem cos dla kogos zeskanowalam i wrzucilam do intranetu, pomagalam poprawiac jakas baze danych.

generalnie Teta lubi praktykantow, mysle ze gdybym byla tam bardziej aktywna i bardziej pokazywala ze mi zalezy to dostalabym bardziej odpowiedzialne zadania.

z dostaniem sie tam nie ma probloemow, wystawiaja po wszystkim ladne referencje.

Daria_Olga

Wysłany: 2010-02-02, 22:59   

Od tego semestru zacznę dwie specjalizacje: ekonometrię menedżerską i e-biznes.
Pracę będę pisać prawdopodobnie o giełdzie albo o inflacji (metody prognozowania itp) lub na jakiś inny pokrewny temat (interesuje mnie wiele zagadnień z zakresu ekonomii a dodatkowo lubię statystykę więc chcę połączyć te dwie rzeczy).

Czyli wybierając miejsce praktyk muszę sugerować się pracą dyplomową lub specjalizacją?
Bo jeśli nie, jestem dość elastyczną osobą i mogę robić też rzeczy nie całkiem związane z tym, co wymieniłam.
Generalnie czuję się trochę zielona w temacie praktyk, dlatego będę wdzięczna za każdą informację :)))

smroot 

Wydział: NE