forum UE Wrocław

Wyszukiwarka pracowników UE Wrocław: GooglePrzeszukaj forum oraz stronę główną UE

Regulamin forum | Strona główna UE | Plan zajęć | ZF info | NE info | IE info
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
współlokatorka do ślężaka!
Autor Wiadomość
milka2 

Wydział: NE
Wysłany: 2011-08-15, 16:19   współlokatorka do ślężaka!

Hej :) ,
poszukuję pilnie współlokatorki do ślężaka, jako że znajoma, z którą miałam mieszkać zawiodła i tak oto zostałam na lodzie :( .
A więc jestem studentką II roku NE i mam już za sobą jeden rok spędzony w akademiku. Poszukuję współlokatorki do dwójki (lub ewentualnie trójki jeśli zabraknie nam szczęścia ;) . A teraz wstępne wymagania... ;) . Pierwszy rok mieszkałam w trójce z dwiema koleżankami "z przypadku" jak to na pierwszym roku bywa, było różnie, dlatego wiem, jak ważne jest żeby chociaż w małym stopniu dopasować charaktery. Ogólnie mogę powiedzieć, że jestem "normalna" ;) , tzn nie imprezuję bez przerwy ale i nie jestem też typem odludka :) . Jestem raczej otwarta i kompromisowa, wychodzę z założenia, że zawsze można się dogadać. Zależy mi tylko szczególnie na tym, żeby nie wchodzić sobie bardzo w drogę, tzn jeśli ktoś chce spać do południa, ok, będę starać się być cichutko, miłych snów ;) , dbać o porządek ( tzn jeśli kosz na śmieci jest już pełny, wyciągam worek, wiążę i wynoszę przy pierwszej okazji, a nie czekam aż wyjdzie sam ;) i ścielę łóżko gdy wychodzę) żeby reszta mogła jakoś funkcjonować. Tego samego oczekuję od drugiej strony. Niestety zabrakło mi tego w zeszłym roku, nie zgrałyśmy się z współlokatorkami, nie przeszkadzało im żyć z bombą biologiczną itp i było raczej ciężko, dlatego chciałabym teraz tego uniknąć. W każdym razie jestem pozytywnie nastawiona i jestem w stanie zaakceptować różne przyzwyczajenia współlaktorów :) . Studia to bardzo przyjemny okres, a mieszkając z fajnymi ludzmi może