Ale tam są tylko dzienni. W planach nie ma MSU (zaoczne drugiego stopnia zaczynające się w semestrze zimowym). Pierwszy zjazd ma być za 4 dni a nigdzie nie ma informacji w jakiej jestem grupie oraz gdzie i o której będą zajęcia.
Dzwonilam do dziekanatu Pan poinformwał mnie iz plan ma sie ukazać po 1.10.2008 równiez podział na grupy, mamy sie nie martwić do soboty wszystko sie wyjaśni. W sobote maja się odbyc zajęcia organizacyjne jeszcze nie wiedzą czy o 8.00 czy 10.00. Indeksy też mają rozdać w sobotę.
MSU magisterskie studia uzupełniające. Plan jest chyba od wczoraj. Podziału na grupy wciąż nie widzę. Jutro rano spróbuję przed dziekanatem. Może będzie tam.
Wydział: IE
Wysłany: 2008-10-03, 23:08
Szczerze? Są 2 grupy tylko. Szału ludzi nie będzie, więc spokojnie.
Pierwsze zajęcia to widzę, że są chyba wspólne wykłady, potem ćwiczenia, najwyżej się wejdzie, podejdzie, sprawdzi listę obecności...jak nie będzie się na tej liście to się pójdzie na okienko.
hej
jestem studentka 3 roku na innej uczeli i ostatnio jestem zainteresowana rozpoczeciem drugiego kierunku wlasnie na tym wydziale o specjalnosci inzynieria ochrony srodowiska i chcialabym sie zapytac czy latwo jest sie utrzymac na tym kierunku zwlaszcza studiujac rownoczesnie na innej uczelni i czy chetnie wykladowcy przepisuja oceny z innej uczelni ??no i czy duzo odpada osob z fizyki i z matmy bo akurat te 2 przedmioty nie sa moimi ulubionymi a jeszcze jedno pytanko czy to prawda ze wszystkich przyjmuja na ten wydzial bo malo osob sklada podania ?Z gory dziekuje za odpowiedz zwlaszcza ze kazda opinia dla mnie sie liczy bo nie wiem czy zlozyc podanie pozdrawiam
Jeśli chodzi o przepisywanie ocen to zależy od przedmiotu, prowadzącego i od uczelni z jakiej chcesz przepisać ocenę.
Myślę, że na pierwszym semestrze nie będzie trudno pogodzić dwóch uczelni, gorzej później, kiedy zaczną się laborki wymagające 100% obecności no i przygotowania się do każdej.