Wydział: Nie jestem z UE
Wysłany: 2011-03-25, 20:46 Pomóżcie mi w wyborze!!
Założyłem ten temat, bo mam nadzieję że pomożecie mi w wyborze przed którym stoję!!
Jestem uczniem IV klasy technikum o profilu technik ekonomista.
Matury zbliżają się wielkimi krokami a ja nie mam sprecyzowanego wyboru. Wiem tylko tyle że chcę iść na kierunek związany z rachunkowością. Przeglądając ofertę UE we Wrocławiu spodobały mi się następujace kierunki:
na wydziale nauk ekonomicznych:
http://www.ue.wroc.pl/wyd...osc_spolek.html
Rodzaj studiów jaki mnie interesuje to studia niestacjonarne.
W związku z tym że w czerwcu zdaję egzamin zawodowy, który powinienem zdać bez problemu, chcę podjąć staż w jakimś biurze rachunkowym itp. itd.
I teraz mam prośbę do obecnych studentów tych kierunków o opinie o tych kierunkach!!
Doradzcie mi który z kierunków jest bardziej atrakcyjniejszy:D
Zdaję maturę z Polskiego, Matmy, Niemieckiego, WOsu i geografii. Wszystkie na poziomie podstawowym. Średnio z każdego przedmiotu jestem pewny że otrzymam 70% i więcej.
Czy mam szansę dostać się na studia?? i czy są ciężkie??
obecnie z przedmiotami rachunkowymi nie mam problemu w szkole a nawet obcowanie z tymi przedmiotami sprawia mi przyjemność:D
Jestem na NE na FiR i jeżeli chodzi o rachunkowość, to w grę wchodzi wyłącznie ZIiF, bo:
- rachunkowości na NE za dużo nie ma (nie sugeruj się nazwą specjalności "finanse i rachunkowość spółek"")
- na ZIiF masz od groma specjalności jeżeli chodzi o rachunkowość, jak już pewnie zdążyłeś zauważyć
- na NE nie ma promotorów "od rachunkowości"
A już myślałem, że moja jednozdaniowa rekomendacja innego wydziału jest na tyle oczywista, że nie będę musiał się rozpisywać
oby się to sprawdziło i w tym roku
sama uczęszczam do Tech Eko i marzy mi się ZiF, mam nadzieję że progi nie podskoczą do góry w stosunku do roku poprzedniego
Wydział: Nie jestem z UE
Wysłany: 2011-05-12, 21:29
Dzięki za odpowiedz
A tak w ogóle to zdawałam na tegorocznej maturze
-j.polski rozsz.
-angielski rozsz.