Wydział: Nie jestem z UE
Wysłany: 2011-06-22, 23:13 Wybór drugiego kierunku
Witam,
jestem obecnie studentem pierwszego roku matematyki (finansowej i ubezpieczeniowej) i cały zastanawiam się nad drugim kierunkiem. Czy moglibyście polecić kierunek, który uzupełniłby moje obecne studia? Sporo zastanawiałem się nad Finansami i rachunkowościami oraz Informatyką i ekonometrią. Nigdzie jednak nie znalazłem jakiegoś obszerniejszego opisu tych kierunków (wraz se specjalnościami) czy też programu studiów.
Chciałbym się też spytać który z kierunków lepiej przygotowałby mnie do egzaminów na DI, maklera lub CFA oraz czym różnią się finanse na wydziale nauk ekonomicznych od finansów na wydziale zarządzania, informatyki i finansów?
A plan studiów możesz zobaczyć chociażby przeglądając plan zajęc, albo na stronach wydziału powinny być takie informacje. Np. na ZiF'ie masz tutaj: http://www.ue.wroc.pl/wyd..._2010_2011.html
Wysłany: 2011-06-23, 00:09
Dzięki. Możesz jeszcze napisać czym zajmowaliście się na Analizie matematycznej i Algebrze liniowej? Czy będzie istniała możliwość przepisania tych przedmiotów? Czy rozpoczynając studia wszyscy realizują program studiów w podanym przez Ciebie linku? Kiedy następuje podział na specjalizacje i od kiedy można wybierać przedmioty dodatkowe?
Analiza matematyczna i Algebra oddzielnie są chyba tylko na Informatyce i Ekonometrii, tak to są połączone jako Matematyka.
Analiza matematyczna z prof. Rybickim:
-Połowa I semestru - teoria mnogości
-Granice ciągów/Szeregi
___II Semestr___
Badanie funkcji, ciągłość, f. wielu zmiennych, całki, równania różniczkowe.
Algebra liniowa z dr. Florkiem (tylko 1 semestr):
- Macierze, macierze, przestrzenie, macierze, wektory itd. standard (nie robił jednak liczb zespolonych).
Problemu z przepisaniem ocen być nie powinno.
Podział na specjalizacje jest na końcu 3 semestru.
Wysłany: 2011-06-23, 12:43