forum UE Wrocław

Wyszukiwarka pracowników UE Wrocław: GooglePrzeszukaj forum oraz stronę główną UE

Regulamin forum | Strona główna UE | Plan zajęć | ZF info | NE info | IE info
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wykaz przedmiotow i ilosc godzin na kierunku FiR/wydz. NE
Autor Wiadomość
uncle 

Wydział: ZF
Wysłany: 2008-06-30, 00:03   Wykaz przedmiotow i ilosc godzin na kierunku FiR/wydz. NE

Hej!
Jestem studentem pierwszego - mozna teraz powiedziec, ze drugiego roku - Finansow i Rachunkowosci na AE w Katowicach. Sesja juz do przodu na cale szczescie bez wrzesnia, ale nie o tym. Pisze tutaj z goraca prosba do tegorocznych (2007/08) studentow kierunku Finanse i Rachunkowosc na wydziale Nauk Ekonomicznych. Rozchodzi sie mnie o przedmioty jakie realizowaliscie w pierwszym i drugim semestrze wraz z iloscia godzin zajec (wyklady, cwiczenia i ewentualne laborki..) Mysle sobie nad podjeciem proby przeniesienia sie z Katowic do Wroclawia na taki sam kierunek, jednakze nie chcialbym tracic roku - licze sie z tym, ze musialbym zaliczyc jeszcze pare rzeczy i ewentualnie napisac jakies egzaminy z jakichs przedmiotow, ktorych ja nie mialem. Chcialbym tylko wiedziec jak duzo tego bedzie(oczywiscie jesli bedzie taka mozliwosc). Do dziekanatu na razie nie chce sie dobijac bo sam nie mam zadnych informacji - na razie chcialbym porownac Wasze przedmioty z tymi moimi. Kierunek niby ten sam, ale roznice sa na pewno - rozne wydzialy maja przerozne przedmioty - nawet na tych samych kierunkach rozniacych sie wydzialem to czasem kilka przedmiotow:f ... Sprawdzalem na stronie UE, ale tam takich informacji zdobyc sie nie da - jest fajna tabelka z wykazem przedmiotow i godzin jesli chodzi o FiR na wydziale ZIF.