forum UE Wrocław

Wyszukiwarka pracowników UE Wrocław: GooglePrzeszukaj forum oraz stronę główną UE

Regulamin forum | Strona główna UE | Plan zajęć | ZF info | NE info | IE info
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
ZiF finanse i rachunkowość-OPINIE
Autor Wiadomość
sasia 

Wydział: Nie jestem z UE
Wysłany: 2011-03-15, 18:55   ZiF finanse i rachunkowość-OPINIE

Witam wszystkich,
chciałabym się dowiedzieć czegoś na temat w/w kierunku. Bardzo poważnie rozważam wybranie go. Jestem aktualnie studentką matematyki na PWr, jednakże kierunek nie przypadl mi do gustu, poszukuję czegoś bardziej przygotowującego do zawodu, no i nie ukrywam, że nie aż tak trudnego ;) Wiadomo, wszędzie trzeba się uczyć, ale bez przesady :P Poszukuję opinii obecnych studentów, jakie macie wrażenia, jakie jest podejście do studenta, czy jest ciężko? Z góry dziekuję za wszystkie opinie :)

Bigos 

Wydział: ZF
Wysłany: 2011-03-17, 18:17   Re: ZiF finanse i rachunkowość-OPINIE

sasia napisał/a:
jakie jest podejście do studenta?

Zależy wszystko od prowadzącego - jest wielu świetnych (którzy są dla studenta), ale spotkałem też sporo takich, co nigdy nie powinni nauczać (sami się powinni douczyć; to student jest dla nich).

sasia napisał/a:
czy jest ciężko?

Powiedziałbym, że jest średnio. Część przedmiotów można zaliczyć ucząc się dzień przed, do innych się trzeba o wiele bardziej przyłożyć - w każdym bądź razie nie miałem jeszcze przedmiotu, który byłby nie do zdania ;)

sasia napisał/a:
jakie macie wrażenia?

Szczerze mówiąc to najbardziej pasuje mi tu słowo "ambiwalentne". Uczelnia daje spore możliwości, można się sporo nauczyć, ale ogólne wrażenie psuje paru prowadzących (no nie da się tu tego pominąć) i zamiłowanie uczelni do pobierania opłat od studentów ;)

rajtur 

Wysłany: 2011-03-18, 21:06