Wysłany: 2009-09-23, 00:43 [ZIF] Tłuszczospalanie w ramach WF
Witam!
Jeszcze kilka dni dzieli mnie od zostania studentem I roku Zarządzania na ZIF, więc pewnych rzeczy chciałbym się za wczasu dowiedzieć, żeby potem nie obudzić się z ręką w nocniku.
Zacznę od takiego nietypowego: Mam ambitny plan spalenia sporej ilości tłuszczu, który nagromadził się od notorycznego "nicnierobienia". Z tego co wiem, jednym z najlepszych sposobów usunięcie jego znacznej ilości jest bieganie (ale takie długoterminowe - docelowo powyżej 1 godziny, nie sprinty). Czy jest taka możliwość w ramach WF, czy muszę poświęcać swój czas po godzinach? Zaznaczam, jestem totalnym amatorem bez choćby cienia kondycji. Póki co
A może byście mi polecili jakąś inną formę zrobienia ze sobą porządku w ramach zajęć WF? Może któryś z trenerów na siłce jest w stanie ułożyć jakiś ambitny plan treningowy, który pomógłby w efektywnym spalaniu tkanki tłuszczowej na właściwie całym ciele, ze szczególnym uwzględnieniem brzucha, tyłka i ud. Od razu zaznaczam: Basen odpada...
Nie mialem silowni jako wf na uczelni, ale jesli chodzi o twoj cel to ci moge podpowiedziec. Bieganie dlugodystansowe jest chyba ok, ale jesli chodzi o spalanie tkanki tluszczowej to lepszy bylby HIIT, tak mi sie zdaje. No i najlepiej ulozenie sobie diety z ujemnym bilansem kalorycznym (najlepiej wyeliminowanie slodyczy, alkoholu (wiem nierealne ;d)). A co do planu to po prostu sam sobie mozesz ulozyc, polecam stronke taka jak sfd.pl. Tam ci podpowiedza, pomoga ulozyc plan, diete itp. Poswiec kilka godzin na przygotowanie a potem sobie na silowni mozesz wdrozyc plan w zycie I bedziesz zadowolony
Ja uważam podobnie jak kolega Samym WF-em nie wyeliminujesz problemu Jeżeli naprawdę chcesz schudnąć musisz radykalnie zmienić sposób odżywiania.